دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی

آرشيو



درباره ما
محمد طبا طباییان ٍ به وبلاگ من خوش آمدید ...............نظر یادتون نره...:)
ایمیل : mohamad_tbn@yahoo.com

تو اینجا می تونید همه چی دانلود کنید....بدو بیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 21120
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


.



کلمات کليدي

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392, 2:4 بعد از ظهر


 دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : سعید زمانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی :

چشام و می بندم می خوام هر چی غصه ست بمیره که تو خواب

یکی از تنم عطر تو رو پس بگیره نمیشه نمیشه

عزیزم نمی دونی عشقت چقدر سینه سوزه چه سخته

آدم چشم به تاریکی شب بدوزه همیشه همیشه

شبا بیدار و روزا خیره به عکست این شده کارم

دیگه طاغت ندارم دلم می خواد یه جایی اونور دنیا خودم و جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم می گیره

فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی

♫♫♫♫♫♫

یه آدم چقدر طاقت غصه داره

چه جوری میشه خنده روی لب ها بذاره دوباره دوباره

به جایی رسیدم که با هیشکی حرفی.ندارم

نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم

نمی خوام بباره

شبا بیدار و روزا خیره به عکست این شده کارم

دیگه طاغت ندارم دلم می خواد یه جایی اونور دنیا خودم و جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم می گیره

فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره

MP3 – 320

http://dl.pop-music.ir/music/Esfand92/Mohammadreza%20Golzar%20-%20Rooze%20Barfi%20%28Ft%20Morteza%20Pashaei%29.mp3

MP3 – 128

http://dl.pop-music.ir/music/Esfand92/Mohammadreza%20Golzar%20-%20Rooze%20Barfi%20%28Ft%20Morteza%20Pashaei%29%20%28128%29.mp3


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









دسته بندي : <-CategoryName->

آمار شما



صفحات سايت


آخرين مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
موضوعات

لينکستان
  • آهنگ جدید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 8downloads و آدرس 8downloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.